Perşembe, Kasım 27, 2008




"how happy is the blameless vestal's lot!
the world forgetting, by the world forgoteternal sunshine of the spotless mind! each pray'r accepted, and each wish resign'd."*eloisa to abelard, alexander pope


dün gece sil baştan'ı [eternalsunshineofthespotlessmind] izledim, beğendim. sinemayı çok seviyorum ve film izlemeyede bayılırım ama uzun zamandır film izlemiyorum, izlemek içimden gelmiyor, sen mesela herhangi bir filmden bahsetsen ben sana o filmin baş rol oyuncularını, yönetmenini, konusunu yanlış olmadan söyleyebilirim fakat filmi izleyip izlemediği sorarsan alacağın cevap hayır olacaktır, ne alaka di mi..
neyse bazı şeyleri bekletiyorum, bekliyorlar işte bunlardan biride "sil baştan"dı ve gecenin ikisinde izledim onu ve hiç bir şey ne oyuncusu, ne yönetmeni ne görüntüleri ne de hikaye beni hayal kırıklığına uğratmadı, insanın izlerken böyle aşık olası geliyor..

1 yorum:

smurfdeniz dedi ki...

aslında birçok şeyi biliyoruz aynı zamanda birçok şeyi bilmiyoruz bilemiyoruz,bilememeye mecburuz yani gerçek olan şu ki hayat kısa yaşam ürünleri çok,perspektifin ne kadar genişse o kadar yakalamaya çalışıp yakalayamıyorsun hayatı.. tıpkı çok film izleyip birçok film hakkında bilgi sahibi olan sen'in eternal sunshine of sporless mind ı gecenin 2sinde yeni izlemen gibi,bende çok beğenirim o filmi birazda clementine e benziyorum sanırım ondan.Derler ya nasıl izlemezsin o filmi nasıl okumazsın o kitabı,basbayağı izlemedim izleyemedim okuyamadım yada okumak istemedim,hep birşeylere yetişmek hep birşeylerle kategorize edilmek var insanların aklında ama yaptıkları sadece insanları kategorize edip onları birşeylere yetişmeye zorlamak..
di mi?