Perşembe, Mayıs 31, 2007

evet olan oldu ve garden state'i izledim sonunda, o methiyeler düzülen küçük bağımsız film karşımdaydı artık ve scrubs'ı seven dolayısıyla zach braff'ı da seven ben bu filme ehh diyebildim sadece; zach'i severim iyi çocuktur, az top oynamadık mahallede onunla ama film bana nedense okul yıllarında okuduğum prozac toplumunu hatırlattı, yani aynı değil biliyorum ama o duygu donukluğu hali falan ne bileyim depresyona giresim geldi ama nerdee ben artık eskisi kadar duyarlı değil miyim neyim, tabii canım büyüdük yani.. natalie portman'da olmasa ne yapardım bilmiyorum, o mezar kazıcı arkadaşı ve o sonda çalan "let go"..

2 yorum:

ttku dedi ki...

prozac nation'in bir de filmi var benim hic begenmedigim. ergenlik doneminde okudugum kitabinin uzerine ne hayaller kurmus, ne dersler cikartmistim. alas !

garden state guzel filmdir zen. zach, biliyorsun, harikadir. last kiss'i de tavsiye edeyim buralardan, soundtrackleri de en az let go - frou frou kadar iyidir.

jack.kerouac dedi ki...

evet, zachle alakalı son görüşlerimi senle paylaştım :)
bunun dışında elephant'ı halen izlemedim ama dediğim gibi tuttum ben o filmi, işte böyle, dikkat et kendine ankaranın akşamı serin olur..