Çarşamba, Ocak 03, 2007

sinead o'connor ve yıldız tilbe

işte bunu seviyorum,
seneler sonra tekrar izlemek, insana zevk vermesinde ne yapsın
cnbce'ye bayılıyorum zaten ama e2'nin bana yaptığı en büyük iyilik
saturdaynightlive'ı tekrar izletmek oluyor herhalde
ve sinead o'connor'lı bölüm karşımda,
tekrar o bakışlar ve o ses, ürpertici
papanın resmini yırtması, anlayana..

aklıma nedense yıldız tilbe geldi, ilk çıktığı zamanlar o günler zırtpırt günaşırı köşeden bucaktan popçular çıkardı tabii önyargı ve gıcık olma hali had safhadaydı
tilbe'nin uyuşturucudan yakalanması ve birgün adliyeden çıkarken etrafındaki kameralara, insanlara aldırmaksızın "delikanlım"ı söylemesi beni etkilemişti; ne olursa olsun bu kadının kalbi var demiştim kendi kendime,ve ben kalbi olan insanları seviyorum..

neyse ben programı izlemeye devam edeyim,
henüz fotoğrafı yırtmadı, bekliyorum :)
göstermediler :(

Hiç yorum yok: