Cuma, Mart 10, 2006

us and them

ben
nefes aliyorum bu daglarda demistin hatirliyor musun?
disarida yagmur yagiyor
aklima o geliyor
gecmiste kalan
sen o zamanlarda istanbuldaydin
bense izmir ogleden sonralarinda
o gunun sahibi sari isiklarin koruyuculugu sarmisti etrafimi
siyah bir motorsiklet
siyah bandana cizme jean tisort ve gozluk
saygi duyulan insan
peki sen hatirliyor musun onu
iste simdi burda uzaklardayiz
sen bile benden uzaktasin
ama aslinda bi o kadar yakiniz birbirimize
seni dusunuyorum
bedenini ruhunu
yanliz degilsin anla beni
ve sende beni yanliz birakma
yasayacagim o anida
etrafinda agaclar var
ve gökyüzü
ne dusunuyorsun simdi
ne hissediyorsun
anneni mi sevdigini veya kardesini mi
yanliz degilsin korkma
ben yanindayim
korkma
bu bir yolculuktu
ve olan oldu
ben yurumeye devam edecegim
senin adina da
korkma
evet aksam oldu biliyorum karanlik
biliyorum istemiyordun boyle olmasini
orman icinde karanlikta yagmur yagarken
kardeslerin var etrafinda
sende oyle degil miydin ?

kardeşim " hakan özcan 'a "

.sadece 5 km.

Hiç yorum yok: